onsdag 19 november 2014

En liten idé ändå...

Jag tänkte att jag måste göra något i något nytt material. Det står still med min tavla och mina pratbubblor. Och kära nån! Bara en och en halv vecka kvar!!!!!
Så jag tänkte...
kanske något textil-aktigt?
Men jag kan inte sy, jag hinner inte lära mig brodera och jag vill ju att det är något som passar in i mitt tema och mina tankar.

Vet inte hur men denna lilla idé kom upp och jag antar att jag ska testa i alla fall...
Jag ska skaffa en tygkasse och dekorera själv!
Gjorde några exempel i paint för att se ungefär hur jag ska göra.

3 kommentarer:

  1. Ja! mycket bra Clara! hittade du några tygpåsar? ska hålla ögonen öppna.

    SvaraRadera
  2. Åh rolig ide! Såg på Emmaus backaplan att dom sålde massa tygpåsa

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin idé Clara! En sån påse vill jag gärna ha ;-)

    SvaraRadera